Tuesday, July 14, 2009

sedihnya...


sedihnya aku nak tinggalkan kampung halaman...entah kenapa sekarang ni aku rasa segala yang aku lakukan ada saja yang tak kena...aku terasa seperti aku nak pergi jauh jerk..rasa sayang dan takut nak tinggalkan orang2 yang rapat dan aku sayang..aku rasa terlalu bimbang aku tak akan dapat berjumpa dengan mereka lagi..ini perasaan pelik yang aku alami sejak 2 minggu yang lalu..aku x berani nak luahkan pada sesiapa cuma...pada buchuk..diala tempat aku mengadu...walaupun dia selalu x endahkan aku tapi aku tetap luahkan pada dia gak...siapa lagi aku nak luahkan..xkan nak luahkan kat adam,kuduk kot..t nek antoo plak buchuk aku ni.

hati aku masih tak puas walaupun aku dah luah kan pada buchuk...entah apa benda asing yg duduk dalam badan aku pun aku tak tau.yg pasti kau rasa terlalu pelik dan sangat janggal dengan perasaaan aku ini...sebenarnya....aku rasa seperti akan meninggalkan semua orang tapi aku selalu fikir positif yang ini adalah perasaan jahat yang aku rasa...moga ianya hanya perasaan jahat semata tuhan...amin...

No comments:

Post a Comment