Wednesday, July 15, 2009

bukan rezeki...


sedih sangat bila ingat pasal semalam...yela,duit aku hilang...walaupun x banyak sangat tapi rasa galat sebab aku tak gunakan lagi duit tu...yela..dengan jumlah wang tu aku masih boleh beli makanan untuk mengisi godang perut aku yang bosar nie...tapi, bila duit tu hilang...rasa galat sangat.galat bukan ape,galat sebab aku tak gunakan lagi duit tu...tuhan je yang tahu perasaan aku..angkara siapa? aku x dapat nak pastikan sebba dalam bilik tu ada ramai manusia yang rambutnya sama hitam macam aku tapi hati budinya tak ku tahu..nak tuduh siapa pun aku tak tahu..aku cuma senyap je..yang aku termampu, aku cuma ceritakan kan buchuk je...tapi cam biaso mamat tu "o,yeke?macamaner boleh hilang?" tapi x kisahla...at least aku dah cite..sekurang2nya kurang sket beban aku ni...tapi hati aku masih tak puas..nak kecoh2 duit tu xdla banyak mana pun. t apa plak depa cakap "alahai, duit sikit pun nak kecoh" tu yang aku malas nak dengar...telinga aku ni bukan boleh ada suara2 sumbang ni..kang bergaduh plak..so, lobih bek den diam..cuma aku berdoa agar manusia yang mengambilnya tu taubat..bukan dia jerk yang nak pakai duit...fikirla orang lain..biar dia jatuh tangga depan mata ku!!!puas hati aku ni!!!biar padan!!bukan apa...hati aku terlalu sakit bila fikirkan hal tu...tapi, macam yang selalu mak aku cakap "bukan rezeki kita"...redhakan aje...aku tetap redha tapi redha dalam marah...

No comments:

Post a Comment