Monday, July 13, 2009

Misi membalas dendam!!








Bukan nak kata apala tapi aku nek meluat gak ngan si buchuk ni.tak habis2 pergi bercuti!!kali ni nak ke redang plak…ngan kekawan baik dia dunia akhirat plak!!!!wtf!!berbulu aku dengar..memangla dah lama dia cakap kat aku tapi aku malasla nak amek pusing.dah 3 tahun ke 3 bulan dia cakap kat aku dia plan benda ni.aku wat dengar tak dengar je…

Aku bukan ape..aku x kisah pun kalau dia nak pergi bercuti 10 tahun ke 20 tahun ke dgn kawan2 dia,nak pergi bulan ke nak pegi marikh ke,kutub utara ke aku x kisah cuma…mamat ni ada satu perangai yang aku sangat x suke bila dia dengan kawan-kawan dia..dia x ingat kat aku!!fedup tol!!

aku x kisah pun dia nak kuar ngan kawan2 dan aku xnak hubungan dia ngan kawan2 dia jd terputus atau renggang disebabkan aku..yela, macam selalua org cakap,bila ada makwe,dah xnak hangout ngan kawan2 da..aku xnakla benda cam tu jadi kat buchuk ngan kawan2 dia.lagipun kawan2 dia dah kenal dia lama drpd aku kenal dia..aku xnakla t kekawan dia kecik ati ngan dia ker..aku xnak kongkong hidup dia untuk berjumpa dengan kekawan dia dunia akhirat tu sebab aku pun xnak dia kongkong aku berjumpa dengan kekawan aku..tapi dia melampau…..kalau dah keluar dengan kawan2 dia tu, lupa diri..x balik rumah pun x ape..kalau aku call dia cepat2 je dia nak letak phone tu pastu suara macam @#$%^&..pergh, apa lagi..nek antoola aku…macam2 kuar dari mulut aku @#$%^&*..

ni dia p redang ni entah apa perangai plak yang dia buat kang..aku malas nak layan..biarla, janji dia bahagia menghabiskan cutinya bersama kawan-kawan dia dunia dan akhirat tu..tapi, akan tiba harinya, dia terima pembalasan dari aku…hahaha..masa tu, biar dia rasa apa yang aku rasakan selama ni..baru dia tau aku boleh buat lebih daripada apa yang dia buat pada aku..time tu, aku nak wat lebam jerk.padan muka dia!!

Org kata x elok kita berdendam tapi pada aku selagi aku x balas dendam aku xkan puas!!maka, terlalu banyak strategi dan rancangan yang telah aku rancang bagi menjalankan misi aku ini..misi membalas dendam!!!masa tu aku akan pastikan dia merana dan betul2 merana!!!mungkin tindakan aku ni didorong dengan emosi tapi aku nak dia rasakan apa yang aku rasakan..aku akan pastikan misi aku ni tercapai walaupun amengambil masa yang lama…yang pasti misi shizuka akan tetap diteruskan!!

No comments:

Post a Comment