Sunday, July 19, 2009

rindu..


rasa marah aku pada buchuk hilang apabila dia datang jemput aku hari tu..dia cakap dia bertolak ke Batam tengah malam so sempatla dia amek aku...ah...lega hati aku.kalau x, mesti aku kena tido kat bilik sorang2..takut..aku ni kan tergolong dalam kategori penakut..ptg tu dak intan,ct dan i-syah tumpang kami..jadi keadaan agak meriahla...dalam perjalanan aku sangat gembira sbb buchuk amek aku.rasa nak peluk cium je dia time tu tapi ada budak2 tu kenala kawal sket..huhu..kami berhenti makan kat melaka kat kedai aku paling suker D'Nangka...makan sampai x ingat dunia. tapi malam tu aku macam kurang selera.mungkin sebab ada sudik kot...huhu...gurau jerk..mungkin sebab keletihan sebab siang tu ada kursus ngan JKM...Apapun ,hilang marah aku pada buchuk..anyway,mekaceh buchuk...LUV U!!

bila buchuk sampai kat Batam jer,aku rasa sangat rindu..yela,selalu aku kejap2 tpon dia,kejap2 aku marah dia,kejap2 aku maki dia.bila dia xd,sape aku nak kacau,sape aku nak marah...pas tu nak call dia punyalah payah...ahhhh...x suke3..rindu buchuk...

No comments:

Post a Comment