Wednesday, July 15, 2009

impian yang belum tercapai...


tahun ni aku ada azam tuk jadi usahawan..ye, usahawan taska..bisnes yang memang dah lama aku teringin sangat nak buka...tapi masih lagi belum tercapai2...tahun ni jika tiada aral melintang moga menjadila kenyataan aku ini hendaknya..yela, nak tunggu kerja tetap dari kerajaan ni makan tahun..nek bertanduk da aku ni..x boleh sabar dah...cuma, baru aku sedar nak buka bisnes ni bukan senang rupa2nya.banyak sangat kerja yang nak kenme buat..kepala aku pun dah naik pening.ni baru permulaan dah rasa bahang kepenatan, t bila nak direalisasikannya lagi la perit agaknya...susah rupanya...tapi dalam usaha aku nak capai impian aku ni terlalu banyak sangat dugaan dn rintangan yang aku lalui.namun, aku bersyukur sebab orang2 disisi aku sentiasa memberi galakn dan kata2 semangat kepada aku terutamanya famili aku dan buchuk...mekaseh sebab sentiasa berdiri teguh di sisi aku selama ini....luv u guys!!!!

No comments:

Post a Comment