Thursday, May 14, 2009

Tunang lagi



Tunang tunang…hmmmm…hari ni aku dapat jemputan tunang daripada saudara aku..ingatkan nak jemput aku datang makan jerk, dia jemput aku suruh wat barang hantaran dia plak..alahai, manalah aku xpert wat barang-barang hantaran ni.dah dia degil suruh aku buat gak,aku buatla apa yang aku rasa aku boleh buat..15 dulang oi, bengkok tulang belakang aku ni..aku blasa jerk wat. Sib bek ada yang menolong…mujurler..sakan, sampai 15 dulang, macam nak menikah dah..lantokler, duit dier bukan duit aku..huhu..


Bila dah kumpul ramai2 tu, mulala depa tanya aku bila plak aku nak menikah?lemah kepala lutut aku dengar soalan tu..x abis2 sik bertanya bila nak menikah, macam senang jerk nak menikah tu..tak yah pakai duit ker nak menikah tu mkacik oi..malas aku nak melayan soalan tu.wat lebam jerk..


Yang pasti tahniah wat dayat yang dah bertunang tu…moga sampai ke jinjang pelamin..amin..mana tau pasni giliran aku plak..huhu..


No comments:

Post a Comment