Thursday, May 14, 2009

Hari ibu





Hari ibu datang lagi.10 mei..hari yang aku pasti semua orang turut sama meraikannya..dan bila tiba hari ni aku rasa sangat bersyukur keana aku masih lagi mempunyai seorang ibu..syukur alhamdulillah..aku masih berpeluang mendapat belaian dan kasih sayang daripada seorang ibu..


Hari ibu tahun ni aku bagi mak aku tudung jerk.pastu aku tempah kek tuk hari ibu..nak bagi baju, tahun lepas dah bagi baju, nak bagi benda lain budget x mengizinkan,huhu.so, aku bagi tudung jerk, yang penting ikhlas.tol x?


Hajat hati aku nak masak tuk hari ibu ni, aku dah beli semua bahan2 tuk masak sempena hari ibu ni,yela nak surprise kononya tapi kepala aku sakit hari ni.bila kepala aku sakit, semua kerja x jadi, hajat aku tuk memasak sempena hari ibu ni nampaknya tidak kesampaian…huhu..lain kali la aku masak..kikihkih..sedih pun sedih gakla,yela nak wat surprise konon tapi x jadila pulak..xpla..mak aku kata esok lusa pun boleh masak tuk dia,hihihi…


Untuk semua ibu-ibu di seluruh dunia, selamat hari ibu…





No comments:

Post a Comment