Thursday, May 14, 2009

nani o nani




Hahahahahaha…semalam aku dapat call daripada akak aku yang dia pregnant lagi.dah dua bulan katanya..dia kata dia pun terkejut,x sangka dapat baby lagi dah tua2 ni..apa plak x sangka, pandai buat, sendiri mau ingatla…huhu…apapun kalau tiada aral melintang bulan 12 ni aku dapatla anak buah baru lagi..


Anak buah kesayangan aku si nani tu punyala kecoh bila dia tau nak dapat adik.yela, dah lama dah dia kata nak adik..boleh dia suruh ibu dia makan banyak, pastu dia kata t bila perut dah buncit boleh dapat adik..nak mampus aku bantai gelak..alahai,entah mana dia belajar formula tu pun aku tak tahu..nani nani..tula anak buah aku yang seorang ni..macam2 keletah dia..dia siap dah cop awal2 suruh ibu dia lahirkan baby girl.senang nak main sama t kata dia.dia dah sibuk pilih nama tuk bakal adik dia tu.siap ajak ibu dia p shopping baju baby..hai, pening akak aku nak melayan kerenah mak nenek sorang ni. Punyala seronok dia bila tau nak dapat adik..nani nani..


Moga impian nani nak dapat adik perempuan t termakbul.yang penting aku tak kisah bakal nak buah aku t lelaki ke perempuan ke yang penting dia sihat, sempurna dan cukup sifat.amin..congrats tuk kak niza!!

No comments:

Post a Comment