Tuesday, May 12, 2009

cinta baru

tahun ni shizuka temui cinta baru!!guest who?its buchuk..ya, i call him buchuk..dia panggil aku bubu..maybe macam budak2 tapi aku suka dengan panggilan tu..macam budak2 gatal..hikhik..13 februari 2009 lalu genap setahun aku ngan buchuk..harapnya cinta aku kali ni dapat bertahan.yela,aku hanya mampu merancang tapi tuhan yang tentukan segalanya..mungkin sejarah silam membuatkan aku takut hati aku akan dilukai lagi, tapi yang berlalu biarla berlalu tumpukan pada hubungan ni..

setahun bersama,terlalu banyak kenangan yang kami lalui bersama.suka duka dan segala2nya.yg paling kerap bergaduh.kalau x bergaduh dunia kami macam tak sempurna.nak p makan bergaduh, nak berjalan bergaduh,nak p shopping bergaduh,247 bergaduh jerk...tapi bergaduh kejap2 jerk..gaduh manja..huhu..aku kenal dia time aku pacticel kat tempat dia.time tu dia ada makwe..cantik orangnya..dia pernah cakap kat aku betapa bangganya dia dapat tackle awek tu...poyola..tapi ntah macamane hubungan kami jadi rapat tanpa kami sendiri sedari..mungkin sebab konflik dengan pasangan masing2..aku pun nek pelik macamaner aku leh tersangkut ngan mamat ni..dah takdir ,aku redha jerk..huuhu..apapun aku gembira dengan hubungan ni walaupun kekadang perang dunia melanda tapi adatla,ada pasang surut dalam hubungan..

apapun, harapnya hubungan aku kali ni bertahan dan mampu dapat sampai ke jinjang pelamin..huhu,da gatai nak kawen da,kikikiki...bukan per,sumer member2 aku dok menikah.yang dah kendong anak sampai 2 3 orang pun ada gak..aku pun nek miang jerk bila tengok,huhu..x mengapa,hariku bakal tiba...hanya tuhan yang tahu...jadi, sabar shizuka..jangan gelojoh!!


No comments:

Post a Comment