Wednesday, May 20, 2009

PENANG O penang..

al-kisahnya...aku turun penang hari tu..turun ngan bucox..kami p nek kete p penang.yela,selalu kitorg dating dekat2 jerk..kali ni nak gak p jauh.skali p,nun jauh ke penang.lagipun bukan selalu..sekali-sekala..alang2 aku mai penang tu aku nakla jumpa member aku dak acikin yang dah lama aku x jupa.nak borak2 cam dulu2..aku tido uma dia semalam jerk.borak pun x panjang coz aku letih dia pun sibuk ngan keje dia..sedih gak sebab x dapat bual panjang tapi...nak wat camner....masing2 dah wat haluan masing2...aku faham dia sibuk...apapun, aku hepi coz dapat jumpa dia..kat penang tu member bucox yg jadi tourist guide kitorg tapi...hampeh..ke laut di buatnya..kitorg pun p je la ke mana tempat yg kami rasa nak p.ada tourist guide pun cam xdo ja..huhu...3 hari 2 malam aku disana dan terlau banyak kenangan yg aku tempuhi..apapun, terima kasih kepada yg membantu kami di sana-acikin, 4zer,k-rol dan sesiapapun huhu...who know, kami p lagi,susahkan depa skali lagi...kikiki..

No comments:

Post a Comment