Sunday, August 23, 2009

Selamat tinggal kns2




Setelah berbulan-bulan aku bersabar dengan kerenah dan pelbagai janji dan omong-omong kosong aktor dan aktres terbaik di kns2,akhirnya aku nekad dan sebulat hati untuk meninggalkan kns2 selama-lamanya.bosan sungguh aku denga kerenah dan janji-janji palsu mereka.ingat aku ni apa?terencat ke?manusia manila yang boleh bersabar..aku memanglah bukan penyabar orangnya..

Aku pujuk buchuk datang ambil aku dan barang-barang aku.sebelum tu aku dah datang awal tuk kemas barang-barang aku..yela,melambak-lambak barang aku..semua budak-budak kat kolej tu buat macam-macam dialog bila tengok barang aku yang banyak tu.peduli apa kau.bikan aku pakai duit diorang pun nak beli barang-barang tu..bila aku cakap aku nak tarik diri dari kursus tu, budak-budak ni ada yang sedihla jugak,yela yang rapat dengan akula..macam-macam dialog yang keluar, “nanti tak meriahla bilik ni, takde orang kacau orang la…bla…bla..bla” hehe, famous gak aku ni.eak..kihkihkih..yela, hamper dua bulan aku bersama diaorg, terasala gak kalau nak berpisah tu..

Sempena dengan aku nak berambus dari kolej tu, aku setujula nka keluar berkaraoke jamban ngan diorang..jangan tak percaya, aku berjalan kaki tu dari kolej ke Jaya Jusco.jalan kaki, fuyoo…macam tak percaya..jalan kaki tu..yela, dah hari-hari terakhir ni, aku pun takdela kisah sangat walaupun aku kisah sebenarnya..huhu..kalaula buchuk tahu, memang mampos dia kutuk aku kau kau…x abis-abis dia menganjing aku t..huhu..

Suro menyanyi memang aku sakan..blasa jer best ke tak best ker..kami layan dalam 16 lagula rasanya..yela,boleh gak release tension sepanjang duk kat tempat sengal tu kan..aku pun tak sangka suara aku sedap rupanya..huhu..tapi seronokla sebab semuanya sporting time melalak kat dalam jamban tu kan..tak cukup dengan lagu kitorg, bila dah habis tak cukup duit tu kitorg boleh plak menyibuk nanyi lagu orang sebelah..blasa jer..punyala berbulu orang kat sebelah kitorg tu..lantokler..yang penting kami hepi menikmati hari tu…habis jer karaoke, apa lagi aktiviti yang aku paling suka, window shopping!!huhu…sampai malam pun jadi jerk aku..tapi disebabkan aku keluar berjlan kaki tadi, jadi banyak tenaga kau yang dah terbuang..so, takdela serancak selalu..berjam jugakla duk kat JJ tu ngan sibuk posing amek gambar lagi…Tiba masa nak balik tu, satu lagi azab…kena berjalan kaki…wa….penat betol..sampai jerk bilik aku dah terlepek..penat..

Esoknya aku bersiap tuk pulang..buchuk datang ambil aku hari ni…yeye…bila sampai masa nak berpeluk cium tu, rasa sebakla sikit..apapun, aku akan merindui mereka..selamat tinggal kns2..

No comments:

Post a Comment