Wednesday, August 26, 2009

perginya seorang teman



25 ogos 2009 yang lalu aku kehilangan seorang kawan baik aku..nadia @ nuts..kawan yang telah menjadi sahabat karib aku dunia dan akhirat sejak dari kami belajar di ipt lagi..pada diala aku mengadu dan luahkan segala masalah aku..pada diala tempat aku tumpang bermalam kalau aku ke utara..tapi...kini tiada lagi..nuts dah pergi selama-lamanya tinggalkan aku dan kawan2 yang lain..sepi sangat aku rasa.dan yang paling aku terkilan ialah, aku x dapat melawat jenazahnya..yela, aku dapat berita subuh dan dia dikebumikan tengah hari..memang aku sangat terkilan tapi apa yang mampu aku lakukan adalah berdoa agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan ditempat orang2 yg beriman dan bertaqwa..amin..
namun, nuts pergi dengan meninggalkan zuriat..ye,zuriat lelaki yang kini diberi nama Mohd Harith Iman.nama yang telah disumbangkan oleh kawan2 nuts..moga anak tu kelak dapat mengubati lara keluarga arwah dan kami sekalian..apa yang aku selalu harapkan ialah arwah tenang di sana dan moga dipermudahkan urusannya di sana..mana tahu esok atau lusa giliran aku pulak..bukannya kita tahu ajal dan maut kita..namun, kehilangannya benar2 aku rasai..

No comments:

Post a Comment