Sunday, January 9, 2011

macam-macam hal

selalunya org cakap, masuk tahun baru, lupakan yg lama..tapi kalau benda tu menyakitkan ati, macamaner nak lupakan?..payah..benda yg sama jadi kat aku..24 disember 2010..tarikh yg xkan aku lupakan sampai bila2 pun..pada tarikh tu sesuatu tlh berlaku pada aku dan halu..walaupun hanya dgn sms, tapi ayat2 yg dihantar tu betul2 menyentap hati aku..tersangatla sakit..aku xtau dan xmau tahu knp dia boleh hantar sms macam tu...apa salah dan dosa aku??tuhan..knp dia wat aku mcm tu..terlalu sedih sampai x mampu berfikir..dia minta maaf pada aku tapi parut dihati aku ni masih ada.. terlalu mudah utk dia sakitkan hati aku dan terlalu mudah utk dia minx maaf..biarla, aku malas nak perbesarkan hal ni..nanti akhirnya, aku juga yg dipersalahkan..dan dia x habis2 ungkit pasal isu2 lama yg pernah aku lakukan..buat aku rimas je!!walhal, dulu dia yg cakap knp nak ungkit benda2 lama, x guna idup dgn kisah2 silam..masih terngiang2 kat telinga aku ni..tapi skang ni dia seolah2 mengugut aku dgn cite2 silam tu kalau aku marah kat dia..jadi 'lembab' dah otak aku ni lama2..

yg aku geram tu, selang berapa ari dia wat ati aku sakit, dgn muke slumber dia minx aku belikan hadiah besday dia..mcm takde ape pun..aku turutkan sbb aku dah janji kat dia sblm ni..dia ni plak selagi x dapat apa yg dia nak, sampai pekak telinga dengar dia x abis mengungkit..pening tol..selagi tak dapat apa yg dia nak, xdnya dia nak balik..cari sampai dapat..wlaupun time tu aku dah rasa nak tercabut kaki, tapi aku layankan jer...bila dah dapat apa yg dia nak, pandai plak nak balik cepat!!geram aku!!apa yg aku nak cari dia dah x kisah da..biarla..apapun, aku tetap berharap thn 2011 ni hubungan kami berjalan lancar dan dipermudahkan segala urusan kami..amin..

No comments:

Post a Comment