Tuesday, January 11, 2011

banyak sangat yang tak suke..

minggu ni aku banyak luangkan masa aku bersama halu.. mungkin sbb aku rindu nak tgk muka dia, rindu dengan telatahnya, rindu dgn celotehnya.. so, mcm biasa, bila jumpa, perkara wajib dia mesti buat adalah hantar aku p 'terapi' sblm buat xtvt yg dia amat suke(tgk wayang)..dalam keadaan terpaksa dia ikut gak..walaupun aku tahu emosi dia akan jadi x stabil sbb aku hanya cari barang2 aku je..lainla kalau aku cari barang dia, keterujaannya lain mcm sket..

namun, aku tetap wat x kisah je..apapun yg dia dok membebel aku x kisah sbb mmg itu sikapnya, suke membebel..cuma aku x berapa suke time dia wat muke..ermmm nak je aku cepuk..tapi, aku hanya mampu laser kat dia je..itu semua aku x kisah, yg aku sgt kisah akhir2 ni ialah ayat dia "i x suke u bla..bla...bla" banyak sgt benda yg dia x suka kat aku sekarang ni..baik dr segi aku berpakaian, kulit aku, apa yg aku cakap dan segalanya..entahla..kekadang kata2nya benar2 membuatkan aku tersentuh walaupun aku berpura2 x kisah..namun kekadang bila aku fikir..kenapa banyaak sangat yang dia x suke.

apapun, kegembiraan aku apabila dia gembira dan kegembiraan aku adalah bila aku bersamanya...biarla banyak mana pun benda yg dia x suke ttg aku, sayang aku tak pernah berubah sejak 3 tahun yg lalu..







No comments:

Post a Comment