Monday, October 5, 2009

Me + hasnul + movie



Disebabkan bosan punya pasal dan bengang dengan perangai buchuk, aku setuju jerk terima perlawaan hasnul p tgk movie sesame..dah lama dah dia ajak aku kuar tapi aku malasla sebab nak jaga hati buchuk.yela, nanti cemburu plak buchuk..aku taknak dia salah sangka plak nanti tapi disebabkan aku baran tahap g aban ngan perangai dia tu, aku kuar je.lantakla.


Kul 2.00 hasnul amek aku..duk fikir nak tgk movie katne.lastly, kami p kat melaka mall coz kat situ paling dekat dan senang nak parking..ptg tu ramai gak yg layan movie, aku duk fikir nak layan citer per..ingat nak p ngok jin notti tapi mangkuk ayun mana layan citer melayu..tak berubah dr dulu sampai skang!!benci aku..sama jer macam buchuk..mana layan citer melayu kat movie ni..entah kenapa aku pun tak tau..bagi aku, aku tak kisah citer apapun yg penting aku suka dan aku tak pakai pun duit org2 yg duk mengata tu..podah!


Yg aku bengang ptg tu si buchuk tu tak habis2 kejap2 call, kejap2 call..bakar darah betolla mamat tu.nak je aku off tapi x sampai hati..aku sayang dia..xnak nanti bergaduh..penatlah bergaduh..kitorg kalau dah bergaduh kang kemarau kat melaka ngan tangkak nanti..jadi, aku layan jela call dpd dia..siap ko nanti buchuk.geram aku!


Ptg tu kami ngok citer gamer coz citer yg lain macam gampang..citer ni okla sket drpd yg lain tu..layan jela..tak ramai mana pun yg tgk citer tu..xdla penuh sangat..ramai yg datang tu kekasih kot dok peluk cium depan aku..lantak korangla..


Not badla citer tu..biasa2 aja..aku macam biasa kuar panggung je mesti kebulor..aku pau hasnul makan kat secret recipe tp dia xmau..kedekut drpd dulu menyampah aku!!ermm..aku ajak dia makan kat ayam taki..ayam kan…aku tak kisah..abis je makan dia ajak aku p berjalan tp aku malas..penat r!!nak balik tido lagi best..apa lagi, memuncung jela mamat tu sepanjang jalan..aku cakapla kat dia, ada masa nanti kuarla lagi..barula dia senyum..menyampah aku..


Tapi, kuar dgn hasnul sebenarnya buat hati aku rasa sedikit tenang..spt dulu, dia tak berubah dengan perangai dia yang sangat mengambil berat dan sentiasa bagi motivate kat aku..sepanjang jalan tu banyak gakla dia nasihat aku..at least, kurangla sikit angin baran aku ptg tu..aku sampai umah tepat kul 6..sblm mamat tu balik sempat lagi dia kutuk aku gemok..siput babi btol!!tapi memang aku dah gemok dari biasa pun..huhu..apapun, hepi kuar ngan hasnul coz dah lama tak hang out 2gether..

No comments:

Post a Comment