Thursday, October 8, 2009

adam


hari ni adam buat perangai lagi..mamat tu ajak aku klu p tengok wayang..mamat ni tau je yg aku tgh bosan tahap gaban..tapi entah kenapa aku rasa malasla plak..aku nak p tengok movie ngan buchuk gak..dah lama tak spent time 2 gether..tapi bila aku call buchuk..dia kata dia sangat sibuk..dan bila dia letak phone time aku ngah bercakap tu yg buat aku nek antoo...malas nak layanla..

bila dah jadi macmni, aku rasa nak je terima pelawaan sdsm tspi msldls..nsnti bergaduh lagi dgn buchuk..x kisahla..yg penting aku dgn aktiviti tetap aku...membute..indahnya..ptg tu gak aku rasa terkejut sbb dapat berita dr lin..dia cakap dia pregnant 2 bulan..ha?biar btl minah ni..hr tu dia gak cakap..xmo bb la itula, inila...tapi...dah rezeki kan..terima jela..ha, bila macam ni, baru aku perasan, member sebaya aku semua dah kendong bb..akubila lagi?tunggu duit membukit dulu..huhu

No comments:

Post a Comment