Tuesday, June 23, 2009

xnak bercinta!!

entah kenapa tetiba aku rasa macam malas nak bercinta.ada apa dengan cinta!!!kesakitan!!
bercinta tetapi seperti tak bercinta!!!aku kena tanggung perasaan sedih, marah dan geram aku sendirian!!sendirian!!!argh!!!!bosan!!!mungkin aku sedang dikuasai oleh amarah yang amat mendalam...tapi aku malas nak fikir dah sume tu..mungkin sendirian lebih bagus...mungkin...tak cuba tak tahu....tapi aku benar-benar sangat tertekan sekarang...sangat tertekan sampai aku rasa aku sendiri tak tahu di mana ku berada sekarang ni....semua perasaan ada, benci,marah,geram,bosan!!!serius kukatakan dengan sepenuh hatiku aku ingin sendirian!!!

“Love is not written on paper, for paper can be erased. Nor is it etched on stone, for stone can be broken. But it is inscribed on a heart and there it shall remain forever.”

No comments:

Post a Comment