Tuesday, June 23, 2009

HAMPEH!!

arghhh...tension tahap gaban!!!
mana taknya tempat aku belajar ni macam jin bertendang
jin pun xnak duk sini aku rasa
arghhh!!!tension nye....
tuhan saja yang tahu betapa tertekannya aku kat sini
dengan pengurusan yang macam celaka!!!
ntah apa2 ntah!!!*$#^%@8
class sik batal, tunda,batal,tunda,abah dia!!!
tetiba jerk hati aku ni rasa macam malas nak sambung study kat sini
nak balik!!!!!!benci!!!
tapi...bila aku fikirkan semula
mungkin ini dugaan yang aku harus tempuh
untuk kecapi impian aku...menangis aku masa mula-mula hadapi situasi ni
rasa macam tak percaya jer...tuhan nape begini berat dugaan yg kau beri pada aku..
tuhan beri hambamu ini kekuatan untuk terus tabah dan cekal hadapi dugaan di sini
moga impian aku akan tercapai jua akhirnya nanti tuhan..
aku mohon kekuatan darimu tuhan....

No comments:

Post a Comment