Friday, October 12, 2012

~ sakan beraya ~

walaupun raya aidilfitri da lama berlalu, namun belum terlalu lewat rasanya tok aku post sambutan hari raya jabatan aku..
rasanya ni tahun kedua aku sambut hari raya di MPSJ namun tahun pertama aku sambut kat ofis. yela tahun lepas aku duk kat cawangan..so juz makan jela apa yang diorang tapaukan tok aku..syukur..


tahun ni dapat sambut kat ofis, bukan main meriah lagi sambutan..dengan makanannya lagi..macam2.. meriahla katakan..huhu...

walaupon kecoh tapi meriah..

sume makan tak hengat..

yang pasti sangat penat dan letih..

yang pastinya time ni la sume syok amek gambar bagai nak rak!! huhu..bukan selalu pown...kuikui..

apapun, aku ingin mengucapkan  selamat hari raya + selamat hari raya haji!!  hik..hik..walaupon dah terlambat..huhu..

-luv shizuka -

No comments:

Post a Comment