Wednesday, October 5, 2011

disebabkan viva itu!!


masuk hari ni dah hari ketiga aku hampir di langgar oleh manusia-manusia yang tak reti nak menyabo bila memandu..pagi tadi nyaris2 aku dilangar oleh pemandu yang bawa kete viva je pon tapi lagaknya macam bawa lori kontena..punyala menyirap darah aku ni...mana taknya, dah terang2 aku pasang signal motor aku tu eh nak jugak dia himpit aku..aku gak yang kena mengelak..buta ke !!adoi..kalaula dia memang betol2 bawa lori ntah macamaner la lagaknya...aku kekadang marah gak, kenapala depa ni pandang orang yang bawa moto macam aku ni macam tak wujud jer kat jalan raya tu...kenapa?kami ni pun nak pergi keje gak, nak cari duit gak...kami pon nak cepat gak..tapi kenapa kami diperlakukan sedemikian???aku marah betol ni..kalau ikotkan bisikan syaitan dalam kepala aku ni, mau saja aku langgar balik kete tu..tapi nasib baikla aku naik motor..nanti aku gak yang teruk...hmm...sabarla...insyaallah disebalik kesabaran akan ada hikmahnya nanti...
yang pasti kalau aku jumpa viva tu lagi akan ku calar balarkan keretamu itu..huhu..jahat sungguh niatku ini..hehe..

No comments:

Post a Comment