Monday, October 24, 2011

'dia' datang oi..

'dia' datang lagi..siapa 'dia'?omg...demam..
mana taknya..dalam seminggu tu hari2..aku kena hujan...
badang pon boleh jadi lembik dan lemau..
ini kan pulak aku yang kecik dan comel ni..huhu..
petang je aku balik, hujan..
hari2 berteduh bawah jejanta..
dah jadi macam port lepak plak..klu ada kedai kopi bawah tu, syok gak..
cicah ngan donut j.co pebret aku tu...huhu
bila dah lama sangat bertapa kat situ, agak2 renyai je aku bla..
mana tak nya...sume jantan...mak ai..tgk aku mcm nak telan..
cuak gak aku..walaupon aku ni x cantik, tapi aku comel..keh2...
bukan nak buruk sangka, tapi berhati-hati...sebelum benda buruk berlaku...
sampai umah, kuyup den...
nak buek camno, den naik mota ja..

adatla orang yang naik moto cam den ni..
bila sllu sangat kene ujan, demam pun datangla lawat den...
den pon redho jola..hadapi dgn harapan domam den ni copek la sombuh..amin..
bukan den xmo amek MC tapi bulan ni den da amek MC duo kali dah..
den xmola kang buruk rekod attenden den...xmo2...
den ni dahla orang baru...tok sahla...selagi den gagah nak redah, den gagahla...
i'allah, berkat kesabaran den, sombuhla domam den ni kang...
'dia' datang melawat jo ni haa....huhu
copek poei yo domam..den bukan x suko ekau datang..den cumo tak larat nak layan ekau..
poeila copek..amin...



No comments:

Post a Comment