Tuesday, March 15, 2011

selamat ulangtahun..

semalam genapla 3 tahun aku bercinta ngan sayang aku..mmm..rasanya mcm baru semalam kami bercinta..
dalam tempoh 3 tahun ni terlalu banyak perkara yang kami dah kongsi bersama..susah senang jatuh bangun suka duka kami harungi bersama walaupun kekadang tu memangla tak sehaluan.aku akui kami memang selalu bertengkar dan kekadang bertengkar benda2 kecik je pown..tapi benda tu yang buatkan kami jadi lbh rapat dan sayang..benda tu lebih buat kitorg jd lebih rapat..

sepanjang 3 tahun ni aku tau sayang aku banyak bersabar dgn kerenah aku yang mmg banyak cengkadak ni..walaupun dia sibuk ngn keje dia, tapi seboleh mungkin dia luangkan masa ngn aku.aku tau semua yang dia wat tu semata2 nak jaga hati batu aku ni..thanks sayang..i hargai sangat!!..aku benar2 berharap hubungan kami ni dapat terus bertahan sampai ke jinjang pelamin dan terus ke akhir hayat..amin..luv u sayang!!mmmuah!!

No comments:

Post a Comment