Monday, March 14, 2011

darling, it ain't easy....

adus..kebelakangan ni emosi aku ni memanjang tak stabil je..aku sendiri tak faham..tapi memang ada sesuatu yang aku selalu fikirkan..dan bila aku fikirkan mesti aku jadi emosi dan mental...benci tol!!!

kebelakangan ni aku cukup sensitif degan setiap butir perkataan yang dikeluarkan oleh org2 yang bcakap dgn aku..entahla..bila diorg buka mulut je, ada je yang perli2 aku..perggh..menyirap darah aku aku..nak je aku maki balik..nasib baik aku ingat..kalau aku jawab kang mak bapak aku gak yang kena tempiasnya..sabo jela..nak jer aku langgar sampai maut..ish..syaitan dok goda2 aku je..sabar2..

ehhhh..memang cukup2 emosila..rasa nak maki hamun je semua org yg cari pasal ngn aku skang ni..silap je sikit memang dapatla ayat power aku..sembur kaw2..padan ngn muke..sibuk sgt jaga hal aku apa pasal..ambek ko!!

polis..tolong..emoci2..ni..menci...






No comments:

Post a Comment