Wednesday, August 24, 2011

it's merdeka raya!!

yeye...raya datang lagi...
but dunno why, it's like tiz isn't the best raya for me..
maybe becoz tiz raya i'm far away from my lovely dad and mom? maybe...
or maybe becoz tiz raya feel stress wit my work..or maybe coz dapat cuti sehari jew kot..
yeah..maybe..tats why tak rasa langsung mood raya..dalam seronok2 orang beraya, aku telah memulakan kerja aku pada raya ketiga..wat to do..juz makan gaji...so...juz follow..who kows one day i've open up my own company or maybe set up my own biz..yeah!!who knows..hehe..
tiz raya also, i'm far away from my bucuk!!ermmmm....wat to do...lalui jela semuannya..
raya tahun ni a bit special coz sambut merdeka gak..rata-rata dah tengok orang pasang bendera..yuhuuu..merdeka raya...
but it's raya, so juz be heppi and enjoy the day!! miz everyone tat i love!! miz my anak buah also!! sooo mmuch!!
may tiz raya be the best raya for me!!



 go go tomato girl!!

No comments:

Post a Comment