Saturday, June 11, 2011

go go power rangers!!

nampaknya terlalu banyak dugaan yang aku tempuhi sepanjang memulakan hidup dan kerjaya di sini..satu demi satu dugaan tuhan beri pada aku..bermula dari saat aku ditemuduga sehinggala ke saat ini...ya allah..beri aku kekuatan untuk menerima segala dugaan yang kau berikan padaku ini dengan hati terbuka, dengan tenang dan sabar..moga aku tabah harungi dugaan yang kau berikan padaku..

Bermula dengan  tayar bocor, handphone masuk air, cirit-birit, demam, moto xcident dan yang terbaru, bateri moto ngan starter lak wat hal..adoi...sabar jela..dugaan..dugaan..aku berdoa aku mampu jadi setabah dulu..tabah dan tenang dalam mengharungi segalanya dalam hidup aku..entah kenapa aku rasa semangat dan ketabahan aku hilang tatkala memulakan langkah dan kehidupan di sini..adakah kerana aku sendirian??entahla..

puas aku motivasi diri ini supaya lebih tabah dan kuat untuk melalui segalanya di sini, namun air mataku tak henti mengalir..aku sendiri tak mengerti kenapa air mata aku x henti2 mengalir tatkala aku fikirkan segala2nya..namun, aku tetap memotivasikan diri aku untuk terus tabah, tenang dan sabar dalam melalui segala2nya di sini..moga aku akan terus bersemangat dan terus cekal melalui segalanya di sini..amin..

No comments:

Post a Comment