Monday, April 23, 2012

new baby..

hikhik..sabtu lalu me + biawak pasir ke perodua tuk ambil my new baby..
hik hik.. suke sangat..moga memudahkan lagi urusan harianku..moga dipermudahkan lagi rezekiku di masa hadapan..tak sabar nak tunjuk kat mak apak..berkat doa mereka..amin..berkat doa mereka jugala aku masih gagah meneruskan tugasan harianku dan berkat doa mereka jugala aku masih berani menempuhi kesukaran yang aku alami kini. Aku mohon pada tuhan moga aku dimurahkan rezeki agar dapat balas jasa mak apak aku semasa hayat mereka ada di dunia ini.
apapun aku harap dengan adanya new baby ni aku akan lebih bersungguh-sungguh dan lebih bersemanagt lagi..teima kasih tuk mak apak dan biawak pasir yang dah banyak sangat tolong aku. moga new baby ni cepat serasi dengan aku..amin..

No comments:

Post a Comment